Fynd?…

Hej där..

Dyker in för att meddela något som nästan aldrig hänt förr. Jag gick tomhänt ifrån loppisen och auktionen. Galet?!? Brukar  inte ske, finns inte på kartan men nån gång ska väl vara den första ;)..

Får nog dra på en runda imorgon igen…

Min mamma gick därifrån med en gammal potatiskorg i stål och ett litet bord. Syrran en jordglob och en jultomte, jultomten slet syrran för och jag tyckte nog den blev lite dyr, men vill man verkligen ha något så why not! 

Vädret var rätt så bra, jag kunde tom. haft shorts som jag tänkt ifrån början i solskenet där vi satt…

Jag missade dock helt att fota, träffade min gamla klasskompis Sandra när vi kom och när vi satt på kullen framför auktionen dök min gamla barndomsbästis Ida upp. Verkligen kul!! Ida är en väldigt duktig textilkonstnär gå gärna in och se hennes alster här..!

Sedan packade vi ihop oss och åkte till Höviksnäs för att fira min systerdotters åtta år ❤️.

Vi blev bjudna på så god mat att ingen, dvs varken barn eller vuxna orkade plocka fram efterrättsbuffe’n som sig bör när man fyller år. Men är man världens bästa moster fixar man ju en liten tårta med enkla medel så att man åtminstone kan blåsa ut ljuset.

Tadaaaa min räddare i nöden kaktårtsbakelsen..

Sen gled vi hem..

J

Kommentera

