Söndagslunk och..

…unnande oss en lyxig frukost eller kanske senare brunch, barnen har ju vänt lite på dygnet under sommarlovet. Börjar nog bli dags att vända tillbaka det så det inte blir tröttmössa AB första veckan. Men några dagar till av härlig sovmorgon skadar inte :)!

Sedan gjorde jag och Molly en utrensning av bil och klädkammare när tonåringen tränade golf. 

Min absoluta favorit när tid finnes…FRUKOST alt. BRUNCH..

Hann med min träningsrunda, känner mig Fortfarande riktigt nöjd att jag fått sån rutin även om kroppen ibland säger nja.. så kämpa på därute det går på ren vilja när du väl börjat..

Tänker klart och får bra idéer när jag tar mina rundor…

Vill tipsa om rean hos ellos.se Mina span till prylar/möbler är på rea nu, tänk vad lite ny inredning kan göra, Love IT!

Bilder ellos.se..

Nu ska jag sätta mig med ett lite inredningsprojekt har sax, tidningar och bra kreativitet i huvudet!

Ha en skön söndagskväll och glöm inte att du är grym…

J

Kommentera

