Kreativt nytänk..

Hej sköningar..

Igår började jag med ett litet projekt, tror det är mest för att få utlopp för all den där kreativiteten som ligger därinne och bubblar, det är mycket som händer just nu och som hänt de senaste veckorna sedan i slutet på juni ungefär. Ska snart dela med mig men till hänsyn för både privat och arbetsliv vill jag inte ”outa” något riktigt än. 

Det smittade nog av sig på min dotter för jag tog hennes golv i besittning och hon plockade fram sitt gamla lego och började bygga en hel stad med inredda små hus. Älskar när barn får vara just barn. Och när man är 9-10 år får man faktiskt leka och vara sådär kreativ man bara kan. Tyvärr sätter plattor och smartphones stopp för det ”egna tänket”. Även om man såklart vinner andra bra fördelar med ny teknik. Svår balans ibland.

Ny vecka med lite spännande möten väntar mig, jag ger mig ut på en personlig resa som förhoppningsvis landar i något väldigt bra. 

Kanske börjar du/ni första dagen efter semestern idag. Ha då en skön första arbetsdag. Eller så är du fortfarande ledig eller i ett annat forum av livet och njuter av  att det äntligen är måndag.

J

Kommentera

