Badkar och mycket..

….tekniska lösningar som ska fixas denna dag…

Slinker in här på eftermiddagen för att jag hittat tre stycken badkar som ska bli till ett i slutändan. Det är klart att man kan lägga många tusenlappar på ett badkar men så jobbar inte jag. Jag tänker alltid var kan jag hitta ett badkar eller om det är en möbel till bästa pris, kvalité och design. 

Så nu har jag hittat tre återförsäljare som sitter inne på badkar som kan tänkas i badrummet på övervåningen. Och priset överstiger inte sjutusen utan ligger runt sextusen. Dessa badkar hittade jag hos BygghemmaTrademax Och Trygghandel!

Bilder: Trademax, Bygghemma och Trygghandel

Har också ett litet lätt teknikproblem jag ska sätta mig med nu, jag och min gamla kollega och nyfunna vän Lee i Sthlm har ett projekt på gång som jag snart ska presentera för er. Men som sagt tekniken måste sitta 100% först. 

Har även haft ett givande möte idag som kan leda till något eller så stannar det vid en erfarenhet rikare. Oavsett är jag nöjd med min insats. 

Vi hörs snart..

J

Kommentera

