Hej på er!

Onsdag och jag tror jag löst teknikproblemet jag hade tjoooohooo! Ser fram emot nästa vecka då jag och Lee har veckan utan barn så vi snart kan dela med oss av planerna för hösten. Vi bubblar med skräckblandad förtjusning.

Ska ta tag i lite städning härhemma, sen åker jag och Mollsan till återbruket och myser och ser om vi kan göra några fynd. Vill även åka förbi walk-in-closet i Mölnlycke för att prova dessa fina mockaskor får se om vi hinner ;)! Hemsida här…

Så fina..


Lite blött ute här i Göteborg idag, nästan som höstrusk. Vill ju bada i sjön och ligga på det varma berget med en bok, men vädergudarna vill tydligen inte det!


Dags att ta oss ut ifrån huset snart….;)


Vi hörs lite senare…

J

Kommentera

