Reconnecting…

….är något man borde göra oftare, hade lite ärenden på stan tidigare idag, samt träffade Emma min gamla kursare, så mysigt att sitta på Magasinsgatan och snicksnacka lite om allt möjligt med henne. Sen halva nöjet är ju också att titta på folk som strosar förbi….

Sedan hann jag att kika in på 3 ställen innan parkeringen gick ut…Granit, Artelleriet och nån Afrikansk kul butik som jag missat?!?…


Finns mycket fint till höstens piff i huset hann jag konstatera ❤️…

Sedan var det bara hem och slänga ihop en pastasallad med kyckling innan det var dags att köra till Rasmus träning. För att slippa köra tillbaka gjorde jag och Molly det hela till en liten utflykt och tog en promenad kring fästningsholmen i Kungälv och myste av en Svensk solig sommarkväll..

Denna ljuvliga byxdress ifrån H&M har hängt i garderoben i ett år, men äntligen har Mollsan växt i den 😉


Nu lite altanhäng…

Kärlek till er och ha en fin torsdagskväll!

J

Kommentera

